מהרפת בקיבוץ ועד הטיול שהוביל לרב מכר ולמג'יק בארצות הברית – הסיפור שלי, סיכום ביניים

היוש, נעים להכיר. זהר כרמי. חלקכםן אולי כבר מכיריםות אותי מהסושיאל, חלק אולי קראו ספר או בלוג, אבל אם תמיד רציתםן לדעת מאיפה הגעתי ולמה אני עושה את מה שאני עושה כיום, ברייס יורסלף.

נולדתי וגדלתי בקיבוץ והייתי מוקפת בע”ח וטבע. אממה, חברים על שניים, פחות היו לי. עד כיתה ו’ הייתי עסוקה בלהיות חננה – כזו שקוראת שלושה ספרים בשבוע ולא מתעניינת בחבר’ה. בכיתה ו’ היה קרייסיס, בעקבות משהו שמלווה אותי מאז ועד היום. הדבר הראשון שגיליתי, זה שאני לוחמת צדק. הדבר השני שגיליתי, זה שיש לזה מחיר. במקרה שלי המחיר היה חברתי וזה נמשך עד כיתה ט’, שבה הוסר הנאחס. השינוי הגדול הבא, היה בתיכון. שם כבר הפכתי למובילה חברתית ועדיין, הרגשתי שיש קצת שונות ביני לבין אחרים ושיש בעולם קצת מעבר.

אחרי שירות משמעותי ומהנה מאוד בצה”ל התקבלתי לתכנית הצטיינות באוניברסיטת בר אילן, אבל עם שלוש עבודות שנועדו לממן את התואר, לא עמדתי בעומס. מצאתי את עצמי על ספה של חברה בתל אביב, בלי עבודה, בלי תואר ובלי מושג מה לעשות עם החיים שלי. באופן מפתיע, התקבלתי לעבודה כמנהלת מוקד טלמרקטינג – אחד משניים שניהלתי במהלך החיים ואת שניהם מינפתי גבוה.

קול ששון וקול שמחה ונקודת המפנה הבאה, הייתה בהריון הראשון. חוץ מבכור הבית, נולד מההיריון הזה האתר “זהר כבר בדקה”, שהפך למותג בקרב יולדות בישראל ועד היום סוקר כל חדר וחדר לידה בישראל, בנוסף לטיפולים משלימים, אנשי מקצוע מומלצים ועוד. המניע העיקרי שלי, היה חשש: פשוט רציתי ללדת בלידת בית בלי חתך ובתקופה ההיא הסטטיסטיקה הייתה לרעתי – 9 מתוך 10 נשים בישראל ילדו עם חתך. התחלתי להבין שיש ניגוד אינטרסים חריף בין המערכת, לבין האלמנט הכי חשוב בה: המטופלות. כידוע, אנחנו עושיםות תכניות ואלוהים מצחקקת, אז יצא שפונקתי עם סוכרת הריון, אבל גם מהעז הזה יצא מתוק – התמקצעתי בכל התחום של הריון בסיכון בשילוב לידות בית.

כשחזרתי לעבודה, הבוס המהמם שלי החליט שהוא מפרגן לי עם לימודים, במה שאבחר. אז באופן טבעי, בחרתי לעשות קורס דולות ואפילו ליוויתי כמה נשים מהמוקד שניהלתי. מפה, נפתח אליי עולם חדש לגמרי ומחופשת הלידה עם המרכזי, כבר לא חזרתי. מיצבתי את “זהר כבר בדקה” כאתר מוביל וביליתי שעות בלהסתובב בחדרי הלידה ברחבי הארץ ולהנגיש דיגיטלית ליולדות ולכולןם, כל פיסת מידע אפשרית.
כשקטנת הבית נולדה, הלכתי לקורס התמקדות והיום זה כבר חלק ממני, בדיוק כמו שזה יכול להיות חלק מכםן. ההתמקדות מלווה את כל החיים ואת כל העשייה שלי ולכן עם ובלי קשר, ב-2012 החלטנו לצאת לטיול גדול והרפתקני ומבחינתי, עוד לא חזרנו ממנו. במקור, תכננו לטייל שנה. בתכלס, אחרי שנה התיישבנו על אי ואחרי שנה, עשינו ממנו רילוקיישן לארצות הברית.

עוד לפני שיצאנו לטיול, התחלתי לכתוב רומן. כשהגענו לארצות הברית נחשפתי לתכנים חדשים והחלטתי לכתוב ספר על א-מונוגמיה, עם ליאת סעדון, שהפכה לחברת נפש ושותפה נפלאה לתהליך הכתיבה, שנמשך שלוש שנים וחצי והיה מפעים ומרתק במקסימום, בכל רגע נתון.

לסיכום (ביניים) הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים הוא הילדים וזה לא ישתנה. אבל כיום, התחלתי ללמוד גם משפטים (לוחמת צדק, בכל זאת) וחוץ מלכתוב אני מלווה נשים ואנשים בייעוץ אישי ויוצרת עבורםן מרחב בטוח ומכיל, בהמון מישורים עליהם אתםן יכוליםות לקרוא באתר: וסת, פוריות, הריון, הריון בסיכון, לידות, א-מונוגמיה, טיולים משפחתיים חובקי עולם ועוד. כמו כן, אפשר להצטרף אליי לבריכה, לטיפול אקווה מג’יק, אקווה סטרץ’ ווטר דאנס – כולן חוויות הידרותרפיות שיביאו אתכם ל next level. מה מתכנן לי העתיד אני לא יודעת, אבל בינתיים, בואו נדבר. יש לנו על מה.

קורס פוריות אישי

אם לגוף שלך נמאס ואת מבינה שאפשר וצריך לעשות דברים אחרת, אני מזמינה אותך לקורס פוריות אישי. תוך 10-12 שעות (זה משתנה כי אני זורמת איתך), אני אלמד אותך גישה טבעית אבל עם תוקף מדעי מבוסס – זה נשמע לך סותר אבל זה לא. אחוזי ההצלחה הם מעל 98% – כמו כל אמצעי מניעה ואפילו יותר מהם. התועלת לגוף שלך היא פרייסלס והגיע הזמן שבתור אישה חזקה ועצמאית, תלמדי לנהל את הגוף שלך בדיוק כמו שאת רוצה. מסכימה? אז תגידי שלום לגלולות, תיפרדי מההתקן ומכל אמצעי אחר שכבר מזמן נמאס עלייך ובואי ללמוד איך עושות את זה טבעי, בריא, ישיר, בדיוק כמו שאמא טבע התכוונה.

מחיר הקורס הוא 2600 ש”ח

קורס הפוריות הוא אישי, משתנה מאישה לאישה ותפור למידותייך. כדי שנבדוק יחד התאמה וציפיות, כתבי לי ואחזור אלייך בהקדם.